‍ ⚫️روضه وتوسل جانسوز _ویژه فاطمیه _ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _حاج محمود کریمی⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

در کنار بسترت می نالم ای یار 2

مردم از،ناله هات،وقتی که گفتی،خدانگهدار2

می میرم از این دردوغم

تو زندگی یه بار ازم

من رو خجالت دادی و

چیزی ازم نخواستی .....

*آی خانوم ....*

نشو رفیق نیمه راه ...

جون علی تو جون بخواه ...

جونم و هدیه کردم و رومو زمین گذاشتی ....

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

باغبون با رفتنت میسوزه این باغ 2

من یله خیبرم،ولی نمیشم،حریف این داغ

از روزی که کنج حیاط تابوتت و ساختم برات

کنار اون گهواره ای که مال محسنت بود

زینب ازم ناراحته،دل خودم قیامته 2

ای مهربون ای با وفا،چه وقت رفتنت بود

فاطمه جان ... فاطمه جان ....

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#حاج_محمود_کریمی

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️روضه و توسل جانسوز_ویژه فاطمیه_شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _استاد حاج منصور ارضی⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

از آن زمان که بر در خانه شرر رسید

افسوس قصه ی خوشی ما به سر رسید

قومی سَرِ حبیبه ی من داد می کشید

درآن میانه پای حرامی به در رسید ....

*الله اکبر ... سادان من من معذرت میخوام ....*

در کَنْدِه شد به صورت زهرا خراشْ داد

بعد از لگد دوباره بلایی دگر رسید ...

مسمار داغْ،پهلوی حوریه را شکافت

دردی که داشت پهلوی او تا کمر رسید

*الله اکبر ... رحمت خدا بر این ناله ها ...*

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

وقتی نشست،چِل نفر از رُوشْ رد شدند

یعنی به چادرش لگد چل نفر رسید

فریاد زد که فضه بیا بار من شکست ...

فضه دوید و پیش تنی محتضر رسید

رویش عبا کشیدم و دیدم که سوخته

اما چگونه تا به من خون جگر رسید

شال مرا گرفت و مرا سمت خود کشید

قنفذ ولی زِ پشت سرش بی خبر رسید

*چه بلایی سر فاطمه دختر پیغمبر آوردن ....*

کوبید با غلاف به بازوی لاغرش

زورش فقط به فاطمه بی سپر رسید ...

* این یه خانومه،یه خانومم بردن شام .... بزا اینطور بگم:*

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

دم دروازه ی ساعات خدا رحم کند 

به دل عمه ی سادات خدا رحم کند

محملم پرده ندارد مددی یا ستار

حاجتم وقت مناجان خدا رحم کند ...

چشم من تار شده یا تو بهم ریخته ای

گریه دار است ملاقات خدا ......

*انقدر سخت بود که امام مُفْتَرَض الطاعه وقتی ازش سوال کردن،آقا زین العابدین به شما کربلا سخت گذشت؟؟ فرمود الشام ....

من مهم نیستم ... عمه های منو تو انظار آوردن ... دور این ناقه ها رقاصی می کردن .....

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#استاد_حاج_منصور_ارضی

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#روضه_حضرت_زینب_سلام_الله_علیها

#اسارت_خاندان_اهل_بیت_علیهم_السلام

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️روضه و توسل جانسوز_ویژه فاطمیه_ظهر شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها سال 94_سید مهدی میرداماد⚫️

◾️▪️🔲▪️◾

(دلم خونه فضه ... 2 پریشونه فضه ...)2

میدونم که مادر نمی مونه فضه ....

*الکی بهم امید نده،من دیشب تا صبح کنارش خوابیده بودم ... همه چیز رو فهمیدم ....*

دلم خونه فضه ... 2 پریشونه فضه ...

میدونم که مادر نمی مونه فضه ....

الهی بمونه که خیلی جوونه ...

*اخه من هنوز چهار سالمه*

الهی بمونه که خیلی جوونه ...

یعنی میشه من رو،رو زانوش بشونه ...

یعنی میشه دیگه،سرش رو نبنده ....2

یعنی میشه بازم ببینم میخنده ....

*صدا نالت برسه مدینه ...*

یعنی میشه دستی که روضه ش غلافه

دوباره بتونه موهامو ببافه؟؟!!!

*دیشب میخواست موهامو شونه بزنه تا دستشو آورد بالا ... دیدم زیر لب میگه آه .....*

الهی بشکنه .......

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

*گفتم و نشستم،گریه کردی نکردی تموم شدا ..... زینب داره میگه:*

بزار تا سرم رو،روی پاش بزارم 2

بزار فضه مرهم رو زخماش بزارم

یه زخم رو بازو ... یه زخم رو گونه ...2

ولی زخم پهلوش دلو می سوزونه ....

یه پهلو که انگار بهش نیزه خورده ...2

*وای ..........*

*یه جایی دلم رفت ،هر کی بامن میاد بسم الله...،اونجایی که زهرا جواب علی رو نمی داد،امیرالمومنین با خطاب های مختلف صداش زد،یافاطمه .... یاام الحسن الحسین ... یابضعه خیرالورا ... همه ی اینا جواب علی رو نداد"

(خدا هیچ مردی رو به روزگار علی نندازه)شروع کرد التماس کردن ... صدا زد من علی ام .... بابا،با من حرف بزن ....

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

ببرمت کربلا .... یه روزی ام حسینش سر علی رو بغل کرد ... من باباتم با من حرف بزن .....

حسین .......

مرحوم مقرم میگه،میگه یه "ابا" گفتن یه بابا گفتن ،یه ابتا گفتن،یه نفس میخواد فقط" اما وقتی رسید بالاسر علی .... کار تموم شده بود ..." یه نگا کرد دید یه لخته خون تو دهن علی ..." مرحوم مقرم میگه ابی عبدالله دست برد خون دهن علی رو پاک کرد .... بچه یه نفس کشید ... شروع کرد دست و پا زدن ....

هی گفت پسرم ..... ولدی علی ....

ای حسین ......

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#سید_مهدی_میرداماد

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#روضه_حضرت_زینب_سلام_الله_علیها

#روضه_حضرت_علی_اکبر_علیه_السلام

#شب_هشتم_محرم

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️روضه بسیار جانسوز_ویژه فاطمیه_ شام شهادت حضرت زهرا(س) _کربلایی حسین سیب سرخی⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

تو که میتوانی بمانی بمان ...۲

عزیزم تو خیلی جوانی ...

*بذار اینطوری بگم*

ببین میتوانی بمانی بمان

عزیزم تو خیلی جوانی ...

تو هم مثل من نیمه جانی بمان

زمین گیر من آسمانی بمان

مرو فاطمه فاطمه فاطمه .....

*باید شب شهادت یه جور دیگه گریه کنی،آخه مادر ما به مرگ طبیعی از دنیا نرفته*

تو نیلوفرانه ترین یاس شهر

وجود تو کانون احساس شهر

*دیگه از فردا کسی جواب سلام علی رو هم نمیده...*

وجود تو کانون احساس شهر

دعاگوی هر قدرنشناس شهر

نکش دست از دست دستاس شهر

نباشی چه آبی چه نانی ! بمان؟؟؟؟

مرو فاطمه فاطمه فاطمه .....

چه شد با علی همسفر ماندنت؟!!

چه شد ماجرای سپر ماندنت؟!!

پس از غصه ی پشت در ماندنت

چه شد پای حرف پدر ماندنت؟!

پس از غصه ی پشت در ماندنت

ندارد علی هم زبانی بمان ...

برای علی بی تو بد میشود

بدون تو غم بی عدد میشود

نرو که غرورم لگد میشود

و این سنگ،سنگ لحد میشود

تو باید غمم را بدانی بمان

عزیزم تو خیلی جوانی بمان۲

*فاطمه جان...چرا زود داری میری؟*

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

خزان رسید و به گلزار من شرر انداخت

رسید هیزم و آتش به شاخسار انداخت

دَری که ساختم آخر به من خیانت کرد ...

گرفت آتشِ خود را به روی یار انداخت

میان معرکه سلمان خداش خیر دهد

دوید و زود عبا را روی نگار انداخت

*هر نفسی که بی بی میکشید از سینه ش خون میومد یارالی نه نه .... یارالی نه نه ...*

میان معرکه سلمان خداش خیر دهد

دوید و زود عبا را رویِ نگار انداخت

خودم زسینه ی او میخ را در آوردم ۲

ببین مرا به چه کاری که روزگار انداخت

عقب کشیدو به دیوار خورد و در پیچید۲

شیار در به روی پهلویش شیار انداخت

زن جوان مرا می زدند نامردها ....

*موقعی که مادر جوانش رو تو کوچه ها زدن،هر کی رسید بعد زهرا اهلبیتش رو زدن،تو خرابه رقیه ش رو زدن،زینب رو چهل منزل میون نامحرما زدن،حسینش رو تو گودال ......*

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

زن جوان مرا می زدند نامردها

مدینه فاطمه ام را در احتضار انداخت

و یک غلاف که دست چهل نفر چرخید

ودست فاطمه را عاقبت زکار انداخت

چقدر چادر زهرا به پاش می پیچید

زن مرا وسط کوچه چند بار انداخت

همین که دست به معجر گرفت طوفان شد

صدا که زد همه را یاد ذوالفقار انداخت

از آن به بعد که برگشت فاطمه،زینب

دو گوشواره ی خود را دگر کنار انداخت

*صلی الله علی العطشان،دلتو ببرم گودال ...*

تو را غلاف که انداخت حسینت هم 

ز روی اسب نیفتاد نیزه دار انداخت

خوشی زعمر ندیده خدانگهدارت

صنوبری که خمیده خدانگهدارت

قرار بعدی ما کربلا زمان غروب

کنار راس بریده خدانگهدارت

*چه زمانی رسید؟!

الشمر جالس ....*

مادرش آمده گودال مچرخان بدنش۲

استخوان های گلویش ز قفا ریخته است

ای حسین....

ازحرم تا قتلگه زینب صدا میزد حسین

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#کربلایی_حسین_سیب_سرخی

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#روضه_حضرت_سیدالشهدا_علیه_السلام

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️روضه و توسل_ویژه فاطمیه_ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _حاج حسین سازور⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

*السلام علیکم یا اهل بیت النبوه*

تا نفس در سینه دارم یاد زهرا میکنم 2

خویش را وقف دل ناشاد زهرا میکنم

*بی بی جان ... نزدیک ایام عزای شما ...*

صاحبش زهرا هر جایی حسینیه بود

پس دل خود را حسین آباد زهرا میکنم

من همیشه بهره ی چندین برابر میبرم

هر چه خرج روضه ی اولاد زهرا میکنم

*ما باید زندگی هامون خرج شما بشه،ما باید همه عمرمون خرج شما بشه،چون شما همه هستید خرج علی شد ...*

بی حرم حاجت دهد پس این دل بیمار را

من دخیل پنجره فولاد زهرا میکنم

خواب دیدم ساکن شهر مدینه هستم و 

گریه ها بر ناله و فریاد زهرا میکنم 

*بمیرم برات مادر .... مادر ....*

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

بر خلاف اهل یثرب که تماشاچی شدند 2

در میان شعله ها امداد زهرا میکنم

*تمام عالم امکان،که عاشورا هم جزوشه ابی عبدالله هم جزوشه،همه چشم به فاطمیه دارن" برای اینکه فردای قیامت همه دستشون مقابل فاطمه درازه ... انبیا سائل زهرا هستند"

فرمود افضلیت پیامبران عالم به عصمت آنهاست،اینکه پیغمبر ما شده اشرف انبیا مال اینکه که بیشتر از همه ی انبیا عصمت دارد، بعد فرمود همه ی عصمت انبیا از عصمت فاطمه است یعنی ریشه ی همه ی انبیا زهراست ......

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#حاج_حسین_سازور

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ روضه حضرت زهرا وداع

حاج حسن خلج

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

متن روضه ✍⬇️

ای نور قلب عاشقم 

شمع این خانه تویی

زهرا زهرا مرو مرو

لطف کاشانه تویی

گفت فاطمه آسمون سراغ نداره

علی به کسی التماس کرده باشه

ولی دارم التماست میکنم منو تنها نزار

ای نور قلب عاشقم 

شمع این خانه تویی

زهرا زهرا مرو مرو

لطف کاشانه تویی

ای مرغ پر شکسته

افتاده کنج قفس

رفقا مادر ما رو تنها گیر آوردن

چهل نفر هر کی از راه میرسید

با هر چی دستش بود...

ای......صاحب ناله ها

اگر این است تأثیر شنیدن

شنیدن کی بود مانند دیدن

ای مرغ پر شکسته افتاده کنج قفس

از فرط غصه فاطمه

در سینه مانده نفس 

ممنونم اگر نروی خانم۲

بی بی میمیرم اگر بروی 

زهرا نرو نرو ای......

حال این روزای علی همینه 

هی راه میرهذدور بستر میگرده

ممنونم اگر نروی بی بی 

میمیرم اگر بروی زهرا مرو مرو

ای نخل بریده ثمر ای مادر کشته پسر .....

#روضه_حضرت_فاطمه_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

#حاج_حسن_خلج 

__🏴___🏴باب الحرم___🏴___🏴_

http://babolharam.mihanblog.com

وبلاگ 👆👆👆

همراه با ما مداح و روضه خوان شوید لینک عضویت ⬇️⬇️

https://telegram.me/baolharam_mihanblog_com

التماس دعای فرج

‍ ⚫️سینه زنی زمینه_ویژه فاطمیه_ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _سید مهدی میرداماد⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

‍ 

{( آسمون تاریکه کوچه مون باریکه۲

پاشو از رو‌خاکا خونمون نزدیکه)۲

(مادر،چرا غمگینی،مادر چرا میشینی۲

مادر،بگو‌که اصلا داری منو میبینی )۲

من عصاتم پاشو ‌مادر من فداتم۲

پاشو ‌مادر من امین غصه هاتم مادر

وای مادر مادر مادر مادر .....}

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

(دشمن بیدادی،جلوشون وایسادی۲

چه جوری زد نامرد،یه دفعه افتادی )۲

مادر،گوشه ابروت،مادر دوباره پهلوت

مادر بزا رو شونم آروم شکسته بازوت

من بمیرم پاشو مادر

جون میگیرم پاشو مادر

طفلم اما دیگه پیرم ...

من عصاتم پاشو ‌مادر من فداتم پاشو ‌مادر

من امین غصه هاتم پاشو مادر

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

بمیرم پژمردی،بمیرم افسردی ۲

بمیرم با شدت،تو به دیوار خوردی

مادر سراپا دردی ۲

مادر دلو خون کردی

مادر رو خاکا داری دنبال چی میگردی 

خیلی دیره بیا مادر دل اسیره بیا مادر 

الانه زینب میمیره 

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#سید_مهدی_میرداماد

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️سینه زنی سنگین_ویژه فاطمیه_ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _حاج میثم مطیعی⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

‍ خدایا چه تلخ است و سخت است

خداحافظی های امشب

شروع غریبی های حیدر

شروع صبوری زینب 2

زینب سوی قبر و تابوت

چونان خیره مانده نگاهش

حسینت سوی قبر و تابوت

چونان خیره مانده نگاهش

که گودال قبر تو گویا

شده گودیه قتلگاهش 

(خداحافظ ای قراره دلم 

خداحافظ ای جان حیدر

خداحافظ ای همه حاصلم

خداحافظ ای یاس پرپر)2

(آرام جانم الوداع 

یار جوانم الوداع

یافاطمه یافاطمه جان)2

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

تمام سپاهم تو بودی2

علی بعد تو بی سپاه است

منو صبر و خانه نشینی

علی بعد تو بی پناه است2

(دوچشمم پر از موج اشک و

تمام نفس هایم آه است)2

(تو رفتی و هم راز این دل

همین اشکو اهست و چاه است)2

شب من دگر ندارد سحر

شده خانه ام بیت الاحزان

منو صبر و غم،غم دم به دم

منو کودکانه پریشان

ارام جانم الوداع

یار جوانم الوداع 

یافطمه یافاطمه جان ....

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#حاج_میثم_مطیعی

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️روضه بسیار جانسوز_ویژه فاطمیه_ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _حاج حیدر خمسه⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

دست نوازشش دگر از کار مانده است

در بازویش مدال غم یار مانده است

با این که نا نداردو قدش کمان شده

چون کوه پشت حیدر کرار مانده است

زینب حریف آن همه خونریزی اش نشد...

*به خدا خیلی حرفا رو نمیشه زد" هیچ وقت کسی نمیتونه بگه،مثل،مادرمو زدن " آره والا،سادات بده یه پسر بیاد بگه مادرمو زدن .... اما من میگم*

چنان سیلی سریع و بی هوا آمد ...

خودم دیدم ......

ننم ای وای .... ننم ای وای ....

عزیزم هنوزم ، تو خیلی جوونی

مگه قول ندادی کنارم بمونی

داری با سکوتت منو می سوزونی

سه ماهه که روتو ازم می پوشونی ...

علی رو حلال کن که پهلوت شکسته ....

*فاطمیه نیومده هنوز،چه خبرتونه؟!! این برا اونا که گریه نکردن میگم*

علی رو حلال کن که پهلوت شکسته

علی رو حلال کن که بازوت شکسته

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

*امام زمان (عج) ازت معذرت میخوام اینو میخوونم*

روی پیرهن تو دیدم خون تازه

دیدم داره اسما،یه تابوت میسازه

مرو نور خونم ... مرو مهربونم ... 2

*تو همین روزا بود اومدن عیادت مادرمون،بزار اینجوری بگم،گفت خیلی سال پیش اولادش تو مدرسه معلمه صداش کرد،گفت سید بیا برا پسرت"

رفتیم شروع کرد بی ادبی کردن،حرفایی رو زد یه نگا کردم دیدم بغض کرده" گفت به بچه م اشاره کردم هیچی نگیا، معلمه"خیلی بهم ریختم؛ گفت بچه م که رفت به معلمه گفتم ساداته ... مادرش زهراست ..."اگه دلش بشکنه واویلا ...

گفت صبح اول صبح معلمه زنگ میزنه، آنی الان بیاین مدرسه،هی پرسیدم طوری شده؟!! گفت بیا بیا ..." رسیدم مدرسه میخواست دستامو ببوسه،پاهای بچه مو ببوسه،چرا چی شده؟؟؟ گفت مادرمو خواب دیدم .... مادرم سیده ست ...." گفت چه کار کردی با پسر زهرا ...." من همین جا یه گریز بزنم ...."

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

مگه امام حسن ،پسر سادات نبود ...؟!!! یه بغضی کرد ...." آه .... سه ماه هی نگا میکرد به مادر ... یاد اون روز افتاد .... رو پا وایساد .... هر کاری کرد نشد ...،دست رد شد .... یه جوری خورد .... صورت به دیوار خورد .... آه .... گوشواره شکست .... یا زهرا .....

صدات برسه مدینه یا زهرا .....*

ببین دشمنم قد علم کرده زهرا

*اومد بالاسرش*

چقدر پلکای تو ورم کرده زهرا ...

همونی که می زد تو رو تازیونه

برای عیادت اومد توی خونه ....

* گفت فاطمه م،اومدن دم در،فاطمه جان،همونایی که به تو جسارت کردن (ببین اینجا ولایت پذیری رو ببین) نگاه به امیرالمؤمنین کرد گفت خونه،خونه ی تو" بیت بیتک" اگه تو میگی بیان،بیان" اما من ازینا نمیگذرم .... آه به بابام شکایتشونو می کنم،

تموم امیدم،همه ناامید شد

یه جوری لگد زد که بچم شهید شد ...

*امام زمان،سادات من معذرت میخوام*

دیدم خونمون شد برات قتلگاهو

زدن چل نفر وای ... زن پا به ماهو

نرو نور خونم .... نرو مهربونم ....

مرو ای جوونم ......

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#حاج_حیدر_خمسه

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️سینه زنی شور_ویژه فاطمیه_ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _کربلایی حسین طاهری⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

‍(قراره علی،کجا داری میری بگو بهاره علی2

یه امشبم بیا بمون کنار علی

بدون تو سیاهه روزگار علی)2

بمیرم برات،این شبه اخری چقد میلرزه صدات

میخوای بری،میفهمم اینومن از نگات

یه فکری کن به حال گریه های بچه هات

دوای حسن،بیا دعا کن امشبو برای حسن

به دل اتیش میزنه گریه های حسن

فقط نزن نزن شده نوای حسن

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

عزیز دلم چرا دوباره مجتبی گرفت دلهوره

هق هق هر شبش امونمو میبره

بگو که جای پایه کی روی چادره 

زهراجانم

زیاده تبت،عجل وفاتیه فقط بروی لبت

یه امشبم بیا نرو مثل هرشبت

زوده خونه دار من بشه زینب

پناه حسین،ببین چقدر زیاده سوز و آه حسین

دوباره غرق خون شده نگاه حسین

قراره بعدیمون تو قتلگاه حسین

توی قتلگاه نره دوباره چادرت زیر دست و پا2

وقتی حسین سوار میشه بر ذوالجناح

زبون میگره زینبت دم خیمه ها

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

(پناه حرم کجاداری میری بگو برادرم ...

بدرقه راه تو دو چشم ترم

اهسته تر برو داداش ببین مضطرم)2

پناه حرم.کجا داری میری بگو برادرم

بدرقه راه تو دو چشم ترم

اهسته تر برو داداش ببین مضطرم

پناه حرم،یه مادری داره به صورتش میزنه

یکی داره پیرهن خونین میکنه

یه سینه ای به زیر سم اسب میشکنه

پناه حرم کجا داری میری بگو برادرم

بدرقه راه تو دو چشم ترم

اهسته تر برو داداش ببین مضطرم ....

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#کربلایی_حسین_طاهری

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️روضه جانسوز و سنگین_ویژه فاطمیه_ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها _حاج محمود کریمی⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

در کنده شد از جا و سر شعله زدن داشت

از هیزم و از آتش و از در سخن داشت

شد سرخ به جای همه از فرط خجالت

میخی که نشانی زغم مادر من داشت ...

یک دفعه گذشتن ازآن درهمه یقوم

آن لحظه گذشتن که جانی به بدن داشت

*هی صدا میومد علی بیا ...*

وقتی که جماعت به سرش ریخت،زمین خورد

وقتی که زمین خورد نگاهی به حسن داشت

جا پای مغیره به روی چادرش افتاد ...

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

در خانه و در کوچه و حتی دم مسجد

ای وای که قنفذ همه جا دست بزن داشت

این دست شکستن عرق شهر درامد

این طور کشاندن به خدا داد زدن داشت ...

بدجور شکستن غرور پسرش را

یک عمر فقط ناله ی نامرد نزن داشت

مانند حسینش شده محسن جگرش سوخت

شاید بدن محسن او نیز کفن داشت

*اینجا همه میخواستن مادر رو از مهلکه و معرکه بیرون بیارن،دیگه کربلا جا برا زن و بچه نبود ....فقط تماشا کردن ... فقط یه نازدانه ی امام حسن رفت تو میدان ... عموم رو رها کنید ....(روضه گودال شدا) .... این کمکم نتیجه نداد، آه ... عمه ی سادات دید دست ها با نیزه ها بالا پایین میره شمشیرها بالا پایین میره ... یه مرتبه همه عقب اومدن .... شروع کردن با سنگ زدن ... باران سنگ گرفت .....

ای حسین .... 

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#حاج_محمود_کریمی

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#روضه_سیدالشهدا_علیه_السلام

#روضه_حضرت_عبدالله_ابن_حسن

#شب_پنجم_محرم

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI

‍ ⚫️سینه زنی واحد_ویژه فاطمیه_شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها سال 94_حاج میثم مطیعی⚫️

◾️▪️🔲▪️◾️

سکوت خانه

شکستن بغض همه به هر بهانه

هق هق آهسته و اشک کودکانه

سکوت خانه ...۲

گریه و اصرار

مادر ما را خودت ای خدا نگهدار

خدا کند نگوید او خدانگهدار

خدانگهدار ...۲

از فکر غم بی مادری

تاب و تبی و شور و شری

این شبها در جان بچه های زهراست

بر لب همه حمد شفا

دل کودکان گرم دعا

عجِّل وفاتی ولی دعای زهراست

زهرا یا زهرا ...

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

(چراغ خانه

لبخند تو بهار ما به باغ خانه

تب داری و آمده غم سراغ خانه

سراغ خانه ...۲)۲

مادر تب دار

نگاه خیس بچه ها بر در و دیوار

به روی شانه ی پدر غم شده آوار

غم شده آوار ...۲

(در حسرت یک لبخند تو

مانده دل چار فرزند تو)۲

میپرسند از هم: بهتر شد آیا مادر؟

گریه ی حسن، آه حسین

نگاه پدر، به زینبین

میپرسند از هم: بهتر شد آیا مادر؟

زهرا یازهرا ...

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

همسفر من

تو بی خبر بار سفر بستی چرا آه

بی همسفر بار سفر بستی چرا آه

همسفر من...۲

(طاقت ندارم

از من چنین زهرای من هم رو بگیرد

چیزی نگوید، دست بر پهلو بگیرد

طاقت ندارم....۲)۲

حرفی بزن ای همراه من۲

حرفم را بخوان از آه من

خاموشی ات زد آتش به جان حیدر

گشته هلالی، ماه علی

بر آسمان است، آه علی

دیگر تمام است، تاب و توان حیدر

زهرا یا زهرا...

شاعر: محمد مهدی سیار

┏━━━◾️▪️🔲▪️◾️━┓

@babolharam_mihanblog_com

┗━━━ ◾️▪️🔲▪️◾️━┛

🎵نشر همراه با لینک صدقه جاریه🎵

🔴جهت دسترسی به صوت ها تلگرام خود را بروزرسانی نمایید🔴

#حاج_میثم_مطیعی

#روضه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#فاطمیه

◾️▪️🔲▪️◾️

✅وبلاگ باب الحرم: babolharam.mihanblog.com

🔗عضو کانال "باب الحرم"اولین پایگاه متن روضه و اشعار مذهبی شوید.

لینک زیر را لمس کنید👇👇

https://telegram.me/babolharam_mihanblog_com

🆔@OnlySeydALI